Postare prezentată

Inceputul.

                       Când nu vrei să stai închis în casă...                   Ajunsă la vârsta a treia, nu am acceptat să sta...

joi, 16 aprilie 2020

Slănic Moldova

                                                  

                                                            Slănic Moldova


Da, Slănic Moldova, pentru că mai există și Slănic în Prahova, unde deasemeni este zonă turistică.
La Slănic, am mers doar o zi, fiind cazată tot în Tg. Ocna. Dar Slănicul e compus cam 90% din hoteluri și pensiuni. Și particularii cazează.
Fiind doar stațiune turistică și de tratament, nu se întinde pe o suprafață prea mare, și iarăși nu este nevoie de mijloace de transport în comun.
Din Tg. Ocna, autobuzele pleacă (sau cel puțin plecau la data vizitei mele) din oră în oră. Din spatele gării. Ușor de plecat și de ajuns.



Multe hoteluri sunt deja reabilitate sau în reabilitare. Se pare că Slănicul revine la faima sa de altă dată.
Cred că și acum am să vă las să vă bucurați de fotografii, pentru că prea multe nu sunt de spus.

Hotelul "sindicatului"? Oricum, pare a avea cea mai mare capacitate.

Alte vile și hoteluri:







Din pacate, site-ul nu acceptă imagini mai mari si nu pot încărca imaginea întreagă a Complexului balnear.








Doar Cazinoul nu mai este ce a fost.

Stațiunea e plină de izvoare cu apă minerală (absolut naturală). Fiecare cu altă compoziție minerală și... alt gust.





Și nu vă trebuie "inimă de fier" ca să faceți o plimbare în jurul stațiunii. Peisajele vă vor surprinde prin frumusețea lor. 


Pe malul râului Slănic.








Și totul se termină la cascadă. Aparută prin amenajarea cursului râului.

Eu, mai "moale", fără rezistență, am reușit să fac asta într-o singură zi. Haideți, că se poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu