Postare prezentată

Inceputul.

                       Când nu vrei să stai închis în casă...                   Ajunsă la vârsta a treia, nu am acceptat să sta...

marți, 4 februarie 2020

Sibiu, partea a II-a

Să continuăm cu Sibiul


        Centrul său istoric e plin de străduțe pitorești cu clădiri ce au o arhitectură frumoasă. Tot pe acele străduțe veți descoperi și biserici vechi și frumoase, altele decât renumita Catedrală Evanghelică, sau Romano-Catolică. 
Ah, dar nu v-am spus de Catedrala Evanghelică. Ieșiți din Piața mare pe lângă clădirea Primăriei și intrați în Piața Huet. Acolo, mai mare decât piața, tronează Catedrala Evanghelică. Forma actuală este cea de după renovarea din 1520. Când a fost construită? 
Imaginea mea este mai veche. Acum, catedrala este renovată.

De aici puteți coborî Pasajul scărilor. Face legatura între "Orașul se sus" și "Orașul de jos".
Dar să vă întoarceți. Pe toate străduțele ce duc către Strada Cetății veți găsi clădiri demne de admirat.
În Piața Friedrich Schiller am descoperit o casă ce are în fereastră 2 păpuși adorabile.

În, apropiere sunt și Arhivele Naționale, într-o clădire cu elemente eclectice.

În zonă, Zidul Cetății 
turnurile breslelor și Turnul Gros în care este adăpostită filarmonica.


Alte imagini ce vă pot tenta să hoinăriți prin Sibiu:





Mă uit și constat că nu v-am spus nici 10% doar din centrul istoric. Sibiul este un oraș bogat pentru turiști. Asta, în afară de Muzeul Astra (Muzeul satului) care va face obiectul unui articol separat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu